Foto's waar kan je ze vinden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Noor Olthof - WaarBenJij.nu Foto's waar kan je ze vinden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Noor Olthof - WaarBenJij.nu

Foto's waar kan je ze vinden

Door: Noor

Blijf op de hoogte en volg Noor

11 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Even voor de duidelijkheid, de foto's kan je bekijken onder ' Foto's' Links boven in je scherm...

Binnenkort volgen er meer.

Liefs,
Noor

• 11 December 2007 - 10:52

Thomas:

Wooohh, te gek !

• 12 December 2007 - 12:18

Pa:

Noor, prachtige foto's. Jullie zien er goed uit. Graag meer!
    X Pa

• 12 December 2007 - 14:52

Riny:

Wat een verrassing, foto,s van jullie.
    Prachtig,die dolfijnen ,de schitterende natuur en jouw staatsie-foto!!!! Die man gaat er eens goed voor staan, voor die hollandse goedlachse schoonheid.
    Natuurlijk willen wij graag meer foto,s zien, krijgen we geen genoeg van!
    Het is een echt avontuur wat jullie beleven, hard werken, hazenjacht, veel ontberingen, maar nog steeds staat HET GENIETEN BOVENAAN en laat dat vooral zo blijven.
    Lieve groetjes voor jullie allebei.

• 12 December 2007 - 15:45

Pascal En Nicole:

Leuk joh die foto's..
    Jullie hebben het zichtbaar goed naar de zin, leuk om te zien.
    Hopelijk zien we binnenkort meer foto's.
    We spreken elkaar vast snel.

• 14 December 2007 - 20:32

Nelke:

Yes!!!!!!!! Eindelijk!!!!!!!!
    Echt geweldig!!!!
    Dit was het wachten wel waard.
    Die dolfijen, het water en.. en.. en... die chineesjes. hi hi
    Oh, en wat hebben jullie al een lekker kleurtje.
    Jongens, alvast een hele fijne kerst.
    Tot horens

• 16 December 2007 - 16:50

Betty:

Lieve schatten,ik kan mijn reaktie niet terug vinden,maar we bellen jullie zo spoedig mogenlijk!..Appeltjes dunnen????
    Vertel effe,dat je liefhebbende oom en tante hier een fruitbedrijf hebben,e.z.v.!!Hebben jullie natuurlijk al verteld!!!Kennen ze daar het appelras""Ëlstar"" ook???Dit ras is in Europa nr.one!!!!!...Verder veel liefs van ons en geniet maar van alles!!Dit gebeuren nemen ze nooit meer van je af!!

Wish love...Heinrich en Betty

• 19 December 2007 - 01:02

Belinda:

Hi Noor, ik ben Belinda en ben voor een klein jaar in Napier en zou graag mensen ontmoeten. mijn e-mail is b-vaneck@hotmail.com.
    groetjes, belinda