Australia here we come - Reisverslag uit Sydney, Australië van Noor Olthof - WaarBenJij.nu Australia here we come - Reisverslag uit Sydney, Australië van Noor Olthof - WaarBenJij.nu

Australia here we come

Door: Noor

Blijf op de hoogte en volg Noor

10 Februari 2008 | Australië, Sydney

Het is alweer even geleden dat we een bericht hebben geplaatst.. en wat hebben we veel gedaan en gezien in de afgelopen weken.

Na terugkomst van Fiji zijn we het zuidereiland van NZ gaan bekijken. Echt geweldig. In twee weken tijd zoveel moois gezien dat het bijna niet te beschrijven is. Maar even kort de hoogte punten..

Een prachtige overtocht met de interislander naar het mooie en ruige zuiden..

Abel Tasman National Park, langs de Gold Coast van NZ, en inderdaad de stranden kleuren hier goud. Een prachtige wandeltocht gedaan..

Daarna doorgereden naar Fox Glacier, een van de twee gletsers van NZ. En met 30 graden een wandeling gemaakt over dit mooie natuurverschijnsel.

Daarna een tweedaagse tocht gemaakt door Doubtfull Sound, een van de fjorden van NZ, wat is dat ongeloofelijk mooi. Nou moet je weten dat daar per jaar 8 tot 12 meter regen valt. En ook hier hadden we geluk, 2 dagen zon. Zeehonden gezien, zgn Dusky dolphins mogen bewonderen en genoten van het mooiste stuk natuur dat ik ooit gezien heb.

Ondertussen ook nog aan ons adrenaline niveau gewerkt, Pim is gaan bungyjumpen en ik ben gaan skidiven... Ik kan je vertellen eens maar nooit meer, maar ohh wat gaaf!!

Inmiddels zijn we twee dagen geleden aangekomen in Sydney. Een geweldige stad. Hier hebben we nog een dag voordat we verder gaan reizen langs de westkust van Australie, deze zal vooral bestaan uit veel zon zee en strand, natuur, mooie dierenen nog veel meer. Kortom we hebben het zwaar en gaan ons even mentaal voorbereiden..

Volgende keer weer een iets uitgebreider verslag... En ook wat meer variatie in de foto's

Liefs Pim en Noor

  • 10 Februari 2008 - 08:20

    Sven, Diana En Mees:

    Jullie hebben echt wel lef!!! Super spannend maar wel zeer de moeite waard en echte once in a lifetime expirience!

    Heel veel plezier in het land van No worries

    Dikke kus van ons

  • 10 Februari 2008 - 08:26

    Lot:

    Hallo Schatjes,
    Poeh,daar moet je wel moed voor hebben!!!
    Van me lang zal ze leven niet,brrrrr!!!!
    Maar mooi lijkt me het wel,maar daar ben ik een te grote schijterd voor!
    Jullie zien er erg goed uit!
    Zo mooi, dat broer en zus zo'n mooie reis maken.
    Wat zou Nanneke trots op jullie zijn!!
    Zij is vast en zeker bij jullie en geniet mee,je weet dat ik daar in geloof,
    dat je dierbare bij je blijven,zo lang je leeft.
    Ik heb een tijdje geleden meegemaaakt dat ik weer in het zadel van Monthy werd gezet,het blijft een raadsel,als het niet was gebeurd,dan had ik een rare smak gemaakt en of ik dat dan nog had kunnen navertellen?
    Hij begon te bokken en ik kwam op een of andere manier voor het zadel terecht,met mijn voeten nog in de beugels,een hele vreemde houding en ik kon de beugels niet onder mijn voeten vandaan krijgen.
    Maar uit mezelf had ik niet terug in het zadel kunnen komen,dus ik bedoel maar,ik ben er van overtuigd dat het een van mijn dierbare is geweest,
    Ik werd letterlijk opgebeurd.
    Dat zet je dan wel aan het denken,dat er meer is tussen hemel en aarde.
    Het is lente geworden hier,echt heerlijk.
    Weer heerlijk genieten van de mooie natuur,Klaar komt zo en we gaan samen lekker uit rijden.
    Ik wens jullie een hele mooie tijd toe in Australie.
    Als ik de verhalen van Han hoor moet dat lukken.
    Heel veel groeten en een dikke smakzoen,LOT

  • 10 Februari 2008 - 09:54

    Niels:

    En het avontuur gaat door!
    Geweldig hoor, ik wens jullie veel plezier met jullie verdere Australie toernee

  • 10 Februari 2008 - 13:48

    Pascal Nicole:

    Jaja de een bungyjumpen en de ander skydiven nou jullie liever als de oudste broer maar ja er moet er 1 met de beentjes op de grond blijven.....
    maak er iets moois van in aussie land en we leze het binenkort wel weer.

    groetjes pascal en nicole

  • 10 Februari 2008 - 21:15

    Kees En Ria De Kock:

    Geweldig allemaal, maar jullie doen wel enge dingen! Fantastisch allemaal!!
    Groeten.

  • 10 Februari 2008 - 22:04

    Riny:

    Wat dachten jullie, het is nu of nooit?
    Geweldig!! Dat jullie zoiets durven te doen. Een geweldige ervaring. Ook mooie foto,s, het is te zien dat jullie genieten en dat het jullie goed doet.
    En bye the way; jullie hebben het inderdaad erg zwaar!! Veel genot en plezier gewenst op jullie verdere tocht en tot hoors. Liefs riny

  • 10 Februari 2008 - 22:33

    Ruben:

    Het gaat alleen maar steeds mooier en leuker klinken, beloofd wat voor de aankomende periode ;)
    Hoor het graag!

    Groeten vanuit Arnhem

  • 11 Februari 2008 - 08:26

    Lon:

    Wat een straaaaalende gezichten, schitterend om te zien. En dan sky diven en bungi jumpen...mmm...helden !!! Geweldig hoor. Word er helemaal vrolijk van.

    Dikke smakkers, Lon & fam.

  • 11 Februari 2008 - 12:28

    Pa:

    Maar goed dat ik niet alles van te voren weet! Maak er nog een par mooie weken van in dat mooie Australie.X Pa.

  • 11 Februari 2008 - 13:04

    Betty:

    Nou nou,wat een avontuur maken jullie ervan,maar wel toppie!!Hier is het heel lekker weer!!!Ik heb al bij mij onder het prieeltje in bikini liggen zonnen!!Geniet deze weken nog maar,want de tijd vliegt voorbij!!!
    mails maar weer!!!Liefs van Heinrich en betty

  • 12 Februari 2008 - 20:45

    Nelke:

    Hé wat leuk om weer eens van jullie te horen en zien.
    Echte bikkels, hoor!!!
    Aan jouw snuutje te zien Noor, was je er liever al uitgeprongen voordat ze de lucht in gingen.
    Heel veel ondekkings plezier in het niet al te kleine Australië.
    Jullie hebben wel een tijdje nodig om dit land te verkennen.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noor

Op 7 november beginnen Pim en ik aan ons avontuur om Nieuw Zeeland en Austalie te gaan ontdekken. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van onze reis. Kijk ook eens op de site van Pim: pim1977.waarbenjij.nu

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1532
Totaal aantal bezoekers 15914

Voorgaande reizen:

07 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: