Foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Noor Olthof - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Noor Olthof - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Noor

Blijf op de hoogte en volg Noor

11 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ja ja hopelijk kunnen jullie deze foto's zien.

Even een korte uitleg..., Dolfijnen jagend op eten in the bay of islands,

Ik genietend van mijn 5 minutes of fame, Een groep Chinezen die allen met mij op de foto wilde...


Pim en ik bij de geisers van Rotorurua, Pim geeft een duidelijke Maori begroeting...


Een stukje paradijs in the bay of islands.

Volgende keer ook weer wat verhalen van onze belevenissen.

Nu gaan we zo slapen want morgen moeten we aan de slag bij onze nieuwe werkgever, om 6.30 uur mogen we ons melden, zie nou wel dat reizen hard werken is...:-))

Liefs,

Pim & Noor

  • 11 December 2007 - 09:35

    Wendy:

    Hey daar,

    Mooie foto's. Ziet er allemaal erg mooi uit. Goed om te lezen dat alles goed gaat. ik ga ook maar weer aan het werk.

    Gr Wendy

  • 11 December 2007 - 09:37

    Lot:

    Goedemorgen Lieverds,

    Wat een mooie foto,s!
    Prachtig daar.
    Ga maar gauw aan het werk,wat doen jullie in godsnaam ,dat je al zo vroeg op moet?
    Ik ga nu even lekker stallen mesten en straks even met Hunty naar de hei wandelen.
    Fijne dag lieverds,vele groeten en een dikke smak zoen,LOT

  • 11 December 2007 - 13:09

    Betty:

    Hoi lieve wereldreizigers!!!Helemaal te gek!!!!Wat een indrukken!Ik dacht eventjes,dat je verkering had,Noor!!!We hebben al een Thaise in de familie,dus...
    Hier alles o.k!!Ik heb de kerstboom al staan.maar verschil moet er zijn!!!Tot horens of mails maar weer!Groetjes en een dikke knuffel van Heinrich en Betty

  • 11 December 2007 - 20:45

    Liesbeth:

    Hallo Noor en Pim
    Heerlijk om al de reisverslagen te lezen, maar ook al de reacties die jullie krijgen. Wat 'n schitterend avontuur, prachtige foto's. Wat zie je er goed uit, Noor. Pim is wat minder zichtbaar door de pet, maar die Maori groet spreekt boekdelen. Wat 'n verschil met ons koude, regenachtige, winderige landje. Lieverds, blijf genieten, werk ze, ben benieuwd wat voor werk, maar dat zullen we zeker de volgende keer lezen.
    Liefs Liesbeth

  • 03 Januari 2008 - 21:35

    Tante Ria:

    Prachtige foto's!
    Genieten maar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noor

Op 7 november beginnen Pim en ik aan ons avontuur om Nieuw Zeeland en Austalie te gaan ontdekken. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van onze reis. Kijk ook eens op de site van Pim: pim1977.waarbenjij.nu

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 15978

Voorgaande reizen:

07 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: