We zijn er..!!!!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Noor Olthof - WaarBenJij.nu We zijn er..!!!!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Noor Olthof - WaarBenJij.nu

We zijn er..!!!!!

Door: Noor

Blijf op de hoogte en volg Noor

09 November 2007 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi allemaal,

Hier vast even een kort bericht uit het mooie Hong Kong. Na een lange reis en twee dagen met weinig tot geen slaap zijn wij gister ochtend geland in Hong Kong.We konden de kamer nog niet in dus zijn meteen de stad even ingegaan. Echt een schritterende en levendige stad. 8 miljoen mensen op een stuk land dat misschien net zo groot is als Utrecht. Wat opvalt hier zijn als eerste de ongeloofelijke hoeveelheid wolkenkrabbers, een skyline die je nergens anders tegen komt. Daarnaast zijn de mensen erg vriendelijk, als ze zien dat je iets aan het zoeken bent, bieden ze spontaal hulp aan en brengen je als het kan nog naar je bestemming toe... Daarnaast valt het op dat er heel veel mensen zijn die extreme O-benen hebben, nog geen idee waar dat vandaan komt, maar dat gaan we nog navragen...

Nou dit was even een eerst kort berichtje, tot snel.

Liefs Pim & Noor

• 09 November 2007 - 14:30

Lon & Thuisfront:

Jiiiipppiee !!! Fijn te horen, ben ik blij om ! Maak vooral veel foto's en het allerbelangrijkste voor jullie allebei...GENIET !!! Maar dat doen jullie zekers te weten.

Heeeele dikke kus vanuit een stormachtig Zevenaar van ons alle 4 !

• 09 November 2007 - 14:49

Betty:

hoi lieve blagen!!Wat leuk,dat jullie op het hoofdkantoor van Luc waren!!!!Wat is de wereld toch klein!!!!
    liefs en geniet er maar lekker van!Betty

• 09 November 2007 - 14:49

Wendy:

Fijn dat alles zo goed gaat! Hopelijk kunnen jullie ook beetje bijslapen, maar ik denk dat alle indrukken je ook wel levendig houden!!

Liefs Wendy

• 09 November 2007 - 15:54

Pieter Olthof:

Hoi Noor,Pim,
    Fijn dat de heenreis(vermoeiend), goed is doorstaan, geniet ervan!!O-benen krijgen ze van het vele geld in hun zakken. Liefs Pieter

• 09 November 2007 - 17:24

Lot:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Hier ook alles weer wat beter,gelukkig maar.
    Het is hier ijzig koud,brrr!!
    Tot de volgende keer.
    Vele groeten en een dikke smakkert!!!
    LOT

• 09 November 2007 - 23:32

Ruben:

Ok klinkt goed allemaal :)
    En dat al voor de allereerste indruk die jullie maken konden ;)

• 10 November 2007 - 10:09

Nelke:

Hé Noor en Pim,
    Fijn om te horen dat jullie in iedergeval heelhuids zijn aangekomen in het veel te volle Hong Kong.
    Geniet van deze onvergetenlijke trip.
    Het is zó leuk om van jullie te horen !!!
    Wauw !!!

x Rém, Nel, Nina en Luna

• 10 November 2007 - 11:16

Hans:

Hmm.. Wat betreft die O-benen: Wellicht daarom dat men daar geen grote voetbalnatie heeft? Misschien kun je dat ff verifiëren? Haha! Maar wat ontzettend leuk om deze Stad eens in het echt te zien.. Zijn jullie ook in een van die hoge gebouwen geweest of blijf je met beide benen op de grond? Hou ons op de hoogte!

Groetjes, Hans

• 10 November 2007 - 12:01

Ton En Riny:

het luchtruim is weer veilig want jullie zijn geland. wat betreft die O-benen, ik denk dat die allemaal een paard in de gang hebben staan, en thuis veel oefenen.
    fijn wat van jullie te horen, heel veel genieten en de groetjes van Ton en Riny

• 10 November 2007 - 17:57

Betty:

Volgende week Zat, heb ik pascal,nicole pappa en je ex pascal hier bij mij op het eten!!!Boerenkool met rookworst!!!
    Wordt heel gezellig!!!Liefs van Heinrich en Betty!!!..Misschien is Luc er ook wel bij met z,n aanhang!!..als hij niet in het buitenland zit!!!.....Let goed op alles!!!!With love,,,,

• 12 November 2007 - 03:41

Thomas:

Leuk bericht ! (Alleen dat over die o-benen..? We zijn hier toch niet bij Yorin-travel!) Graag inhoudelijke dingen over Hong-Kong. Zal niet langer zeuren.. ik begrijp het al; jullie zijn moe maar gelukkig ! Veel plezier !

• 13 November 2007 - 20:06

Betty:

Zeg eens effe ,waar julie nou zitten!!!!
    liefs van Heinrich en Betty!

• 14 November 2007 - 08:57

Anneke:

Super dat alles goed gaat.... en dit is nog maar het begin!! Niet vergeten alles op foto vast te leggen, in Nederland zijn erg nieuwsgierige mensen, ha ha.

Tot mails.

Veel liefs Anneke

• 15 November 2007 - 22:16

Kees En Ria De Kock:

Leuk om te lezen. Het ga jullie goed!

• 19 November 2007 - 13:08

Lon:

Hoi lieffie,

Hoe gaat het nu met je ? Heb het verslag van Pim gelezen, gaaf weer hoor ! Hoe is het met jullie nieuwe turbobak ? Tuft ie jullie overal naartoe ? Zooooo gaaf allemaal.

Hou ons maar goed op de hoogte, doe voorzichtig (cliché, maar wel gemeend) en vooral lekker genieten, kan het niet vaak genoeg zeggen.

Wel raar trouwens hoor Noor, een oud & nieuw zonder jou...

Doei, doei, dikkek kus, Lon !

• 19 November 2007 - 19:29

Gerben:

Leuk te hore dat het er nu al mooi uit ziet. Veel plezier de komende dagen. En spreken elkaar snel.