De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Noor Olthof - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Noor Olthof - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Noor

Blijf op de hoogte en volg Noor

04 November 2007 | Hong Kong, Hong Kong

Ja ja het gaat nu echt beginnen, we zijn nu echt onze koffers aan het pakken. Gisteren een super gezellige avond gehad en super om iedereen nog even te zien. Dank daarvoor namens ons alledrie. Het lijkt nu wel een half jaar, maar ik ben bang dat het echt voorbij gaat vliegen. We gaan nu eerst eens een kijkje nemen in het grote en drukke Hong Kong!
We houden jullie op de hoogte van alle belevenissen!

Liefs Pim & Noor

  • 04 November 2007 - 20:39

    Margo:

    Heey Pim en Noor,

    Het was inderdaad super gezellig gisteravond!!

    Een goede reis ennnuh tot mei 2008!

    X Frank & Margo

  • 04 November 2007 - 20:45

    Lot:

    Lieve Noor en Pim,
    Vond het echt kkk dat wij er niet bij waren,maar ik hoop als jullie terug komen jullie gauw te zien.
    Wij wensen jullie nogmaals een super vakantie toe.
    Nu ga ik maar weer naar bed,hoop dat dit gezeur snel over is,duurt me veels te lang.
    Dag lieverds en tot gauw.
    P.S.Heb je mijn mail gisteren wel ontvangen?
    Liefs Lot en Han XXX dikke smak zoen

  • 05 November 2007 - 08:15

    Lon:

    Nog even en dan gaat het echt beginnen....wat gek zeg. Jammer dat wij zaterdagavond op tijd weer weg moesten, maargoed, jullie allebei nog eventjes gezien in ieder geval.

    Heeeeeel veel plezier lieverds !

    Liefs, Guido, Lon en kids !xxx

  • 05 November 2007 - 17:44

    Edith:

    Hai Noor!

    Ik wil je via deze weg heel veel plezier wensen op jouw/jullie trip! Geniet samen met je grote broer Pim van dit geweldige avontuur! Ik ga zeker jouw/jullie belevenissen volgen! Echt super stoer!

    Veel liefs Egon & Edith

  • 06 November 2007 - 08:11

    Lot:

    Goedemorgen Noor en Pim,
    Klopt jouw tel.num.0628787347 nog en die van Pim 0641158403
    Ikprobeer het straks nog wel een keer,als het niet lukt,wens ik jullie een goede reis toe!!Dikke smakzoen,Lot

  • 06 November 2007 - 09:14

    Thomas:

    Ja, nu is het echt bijna zo ver ! Half jaar of niet, Noor, je wordt gemist ! Evengoed heel, heel plezier en avondtuur !

  • 06 November 2007 - 13:16

    Betty:

    Even testen

  • 07 November 2007 - 08:26

    Nancy:

    He Noor,

    Ik wil je een hele fijne tijd toewensen! Geniet van je reis en ik zal regelmatig je site bezoeken om te kijken waar je allemaal bent geweest en hebt meegemaakt. Have fun met je broer.

    Groetjes van Nancy, Michel, Danee en Naniek

  • 07 November 2007 - 08:35

    Wendy:

    Hey Noor,

    Jawel de reis is nu echt van start gegaan. Na lange voorbereiding kun je nu ontzettend gaan genieten. Heel veel plezier toegewenst, en we zien elkaar weer in 2008. Tot die tijd, HAVE FUN!!!!!

    Ik zal jullie avonturen blijven lezen.

    Liefs Wendy

  • 07 November 2007 - 16:30

    Betty:

    Hallo daar in het verre en toch zo dichtbije Hong-Kong!!!!Goede vlucht gehad??/Hier alles op de rij!!!!
    Liefs betty en heinrich

  • 08 November 2007 - 07:21

    Sven, Diana En Mees:

    Ha wereldreizigers,

    Goed aangekomen?? Wat een cultuurshock! We hoorden dat jullie een gezellig feestje gehad hadden in het Moment. Helaas konden wij niet wegens een weekendje weg met vrienden. We spreken zeker af als jullie weer terug komen.

    Heel veel plezier en let goed op elkaar en GENIETEN!!!!!

    Liefs van ons

  • 10 November 2007 - 11:14

    Hans:

    Dag schatten :)

    Ik ben nog steeds een beetje jaloers! Misschien had ik toch mee moeten gaan? Ik ben heel benieuwd naar jullie eerste ervaringen en impressies..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noor

Op 7 november beginnen Pim en ik aan ons avontuur om Nieuw Zeeland en Austalie te gaan ontdekken. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van onze reis. Kijk ook eens op de site van Pim: pim1977.waarbenjij.nu

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 15979

Voorgaande reizen:

07 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: