De voorbereiding is begonnen - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Noor Olthof - WaarBenJij.nu De voorbereiding is begonnen - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Noor Olthof - WaarBenJij.nu

De voorbereiding is begonnen

Door: Noor

Blijf op de hoogte en volg Noor

28 Augustus 2007 | Nederland, Huissen

Op 7 november beginnen Pim en ik aan ons avontuur om Nieuw Zeeland en Austalie te gaan ontdekken. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van onze reis. Pim zal ook zijn eigen BLOG aanmaken ;-)) ha ha het is inderdaad niet voor te stellen dat Pim nu ook gaat deelnemen aan de digitale wereld...
Ondertussen zijn we nu druk met alle voorbereidingen, zonnebrand kopen, bedenken welke stranden we gaan bezoeken etc, kortom hard aan het werk... We houden jullie op de hoogte!

Liefs Pim & Noor

• 28 Augustus 2007 - 20:09

Kees & Ria De Kock:

Wat een geweldig idee!! Van beide landen hebben wij veel gehoord. Daan was in Austr.en meerdere kennissen in N Z. We horen graag hoe het jullie vergaat.Hier alles goed. Sander heeft een zusje: Esmee,7.mnd. Van Dick horen wij niets.Als dat zo blijft organiseer ik weer iets volgend jaar.
    Voorbereidingen maken vond ik altijd geweldig! veel plezier!! We horen graag hoe het jullie gaat.
    Groeten van Kees en Ria.

• 28 Augustus 2007 - 21:27

Betty:

Hoi,lieverd,heb je deze reaktie van mij nu wel ontvangen???

• 29 Augustus 2007 - 06:22

Wendy:

Nou word dan Blog nummer drie die ik bij ga houden, en er komen de komende maanden nog twee bij. Ach heb ik wat te doen op school!

Gr Wendy

• 30 Augustus 2007 - 23:07

Ruben:

He leuk zeg, zo'n blog.
    Kunnen we jullie vanaf nederland een beetje in de gaten houden ;)
    Had daarnet ook al een bericht gestuurd maar kreeg foutmelding dus kan zijn dat je er nu 2 krijgt ;)
    Alleen zal je mijn mailadres even aan moeten passen, gebruik mijn vodafone adres namelijk bijna niet meer.
    Kan je hem alleen moeilijk via hier doorgeven ;)

Groeten!

• 10 September 2007 - 10:56

Heee Noor,

Hoest meissie ? Schiet nu lekker op allemaal he ? De R zit inmiddels in de maand en voordat je het weet is het 7 november...zal je wel eeeenorm missen natuurlijk, maar zo kun je het thuisfront in ieder geval goed op de hoogte houden !

Tot snel, veel liefs, Lon.

• 28 September 2007 - 10:39

Pa:

Mooi, zo´n site, hierdoor kunnen we op een simpele manier toch communiceren tijdens jullie grote reis. XXX pa.

• 07 Oktober 2007 - 16:31

Betty:

Hoi lieve schatten!!Haal bij de apotheek het middel Deet voor insektenbeten!!!!m.n. de malariamug!!!Dit spul gebruiken wij ook altijd in Thailand en het is The best of all!!!!....Groetjes Betty

• 11 Oktober 2007 - 10:03

Hoi hoi,

Nou, het aftellen is begonnen...het schiet nu echt op. Fijn dat we elkaar dinsdag weer zien, wordt tijd dat we even bijbeppen !

Dikke kus, Lon.

• 24 Oktober 2007 - 20:38

Lon:

Jouw vertrek komt nu wel erg dichtbij...gelukkig zien we elkaar vrijdag en volgende week zaterdag nog...Zal je missen meissie !!!

Dikke kus, Lon.

• 01 November 2007 - 15:48

Louise:

Hai lieve Noor,
    Helaas is het er niet meer van gekomen om nog af te spreken, maar ben je niet vergeten. Ik zal je heel erg missen, en wens je uiteraard heel veel plezier. Geniet er van! Je hebt het echt verdiend. Ik ga je zeker volgen en ben erg benieuwd. We houden contact.

Dikke knuffel en veel liefs, Louise xx

• 05 November 2007 - 14:27

Marijke:

Hoi Noor,

Ik wens je een hele leuke reis en tijd, maar dat gaat zeker lukken!

Mijn broertje zit daar nu ook. Hij is begin dit jaar eerst voor 3 weken naar Nieuw-Zeeland geweest, daarna t/m vorige week naar Australië en nu zit hij in Vietnam. Als laatste gaat hij nog 5 weken door Thailand reizen en dan komt hij 21 december "weer" thuis. Er staat je een geweldig mooi avontuur te wachten, heb al een hoop verhalen gehoord en foto's gezien, echt super!

Geniet er van!

Ik ga je site zeker volgen, zal me even aanmelden...

Groetjes Marijke (en ook van Niels uiteraard)

• 06 November 2007 - 12:20

Riny Jansen:

Lieve Noor en Pim,
    Nu is het dan zover, jullie vetrek staat voor de deur. Geweldig! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat in dat verre HongKong. Wij wensen jullie een hele goede reis en hopen veel van jullie te horen.
    Zaterdagavond was super gezellig en we hebben genoten!
    Heel veel plezier, geniet en tot hoors!.

Liefs Riny.

• 07 November 2007 - 18:47

Pascal En Nicole:

Nou vanochtend vroeg op gestaan en jullie netjes weg gebracht naar schiphol.
    De reis is nu echt begonnen.
    Veel plezier en geniet ervan en we zien jullie weer in mei.....

groetjes pascal en nicole

• 08 November 2007 - 07:56

Lon:

Moet de hele tijd aan jullie denken...jullie zitten inmiddels in Hong Kong...neem ik aan ! Welkom dan in Hong Kong allebei...alles goed gegaan ? Ben zooo benieuwd.

Geniet ervan moppies !

Dikke x Lon. (en thuisfront !)

• 18 November 2007 - 18:41

Pascal En Nicole:

hoi hoi nog wat leuks meegemaakt be benieuwd.................

groetjes ook aan pim